Otxarkoagako EPOn proiektu bidezko metodologia erabiltzen dute aniztasunari erantzuteko. Metodologia honek haien ikasleei ikaskteko eta konpetentziak garatzeko aukera paregabea eman zaie. Bihar Nancyk eta Ibonek azalduko digu zelan lan egiten duten, baina blogean beraien proposamenaren laburpen bat uzten digute: .
"Nori zuzenduta dago
12-16/18
urte bitarteko gazteak, ikasketa praktikoa eta egokituagoa izateko gogoa izan
eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako Graduatua lortu nahi dutenak.
Ikasle
bakoitzaren beharrizanetara egokitutako DBH batean Graduatua lortzea eta
pertsonaren garapen integrala sustatzea, hala maila intelektual , oreka
pertsonalean eta afektiboan.
Nola
Metodologia
aktiboa eta parte-hartzailea. Irakasgaien edukiak eta lortu beharreko
gaitasunen garrantzi eta funtzionaltasuna areagotuz.
Irakasgaiak
elkarri lotutako proiektu eta tailerretan egituratuz (sukaldaritza, ortua,
asmakuntza eta makinak, komunikabideak, historia eta geografiaren ezagutzak,
ingurumena…).
Materialak
ikasle bakoitzaren ezaugarrien arabera sortuz eta landu beharreko proiektu eta
tailerretan egokituz
Jarduera
osagarriak antolatuz (irteerak, bisitak).
Gizarte
trebetasunak eta egituraketa kognitiboa landuz.
Jarduera,
ahalegin parte-hartze eta jarrera etengabe ebaluatuz, aurrerapen pertsonala
sustatu eta bermatze aldera.
Zer bereizten gaitu?
·
Pertsona
guztiak onartzen ditugu, jatorriagatik edo gizarte-egoeragatik inolako
bazterkeriarik gabe.
·
Malgutasuna.
·
Pertsona
guztiei egokitzea eta hurbiltasuna, hezkuntzaren oroiektuaren gainetik
pertsoneei lehentasuna ematea.
·
Tutoretza
pertsonalizatua eta asteroko komunikazioa familiekin.
·
Balioetan
hezten dugu: ongizatea, berrikuntza, inplikazioa, lankidetza, zerbitzuak,
justizia soziala.
·
Ikasketa
metodología aktiboetan oinarritutako proiektuak lantzen ditugu.
Gainera honako Aniztasunerako
Programak dauzkagu:
·
Hezkuntza
Errefortzu Espezifikorako Programa.
·
Eskolatze
programa osagarria.
·
Lehen
Hezkuntza-arrera Programa.
·
Curriculum
Dibertsifikazioa."
No hay comentarios:
Publicar un comentario